Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Väljarna, partierna och medierna : en studie av politisk kommunikation i valrörelsen 2006 | 1:a upplagan

Väljarna, partierna och medierna : en studie av politisk kommunikation i valrörelsen 2006 | 1:a upplagan

  • Häftad, Svenska, 2009
  • Författare: Lars Nordling, Jesper Strömbäck, Adam Shehata, Elisabeth Stúr, Anna-Sara FGagerholm, Christina Grandien, Jeanette Lozanovska
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
286
kr
Fint skick

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Sevcan , Stockholm

Verifierad säljare

Toppsäljare

Skickar snabbt

Du sparar 71 kr (20%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
1 st i lager
Välj butik

Beskrivning

Valrörelsen är viktig. Då bestämmer allt fler väljare vilket parti de ska rösta på. Boken bygger på forskning kring politisk kommunikation i samband med den svenska valrörelsen 2006, som analyseras utifrån olika perspektiv.Denna titel har tidigare givits ut av SNS förlag men ingår numera i Studentlitteraturs sortiment.

Produktinformation

Bandtyp:
Häftad
Språk:
Svenska
Förlag:
SNS förlag
Upplaga:
1
Utgiven:
2009-09-02
ISBN:
9789186203108
Sidantal:
359

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny