Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!
444 smarta tips för dig som säljer tjänster | 0:e upplagan
- Danskt band, Svenska, 2017
- Författare: Stefan Ekberg
- Betyg:
308
kr
Skickas inom 11 vardagar
Butikslager
Onlinelager
I lager hos leverantör
$event.detail.name === 'store-selector' ? isOpen = true : ''"
@close-drawer.window="() => $event.detail.name === 'store-selector' ? isOpen = false : ''"
@keydown.escape.window="isOpen = false"
x-init="$watch('isOpen', value => {
if (value) {
$refs.dialog.showModal();
document.body.style.overflow = 'hidden';
//emit onDrawerOpen event
$dispatch('drawer-opened', {
name: 'store-selector'
});
} else {
setTimeout(() => {
$refs.dialog.showModal();
$refs.dialog.close();
}, 300);
document.body.style.overflow = '';
$dispatch('drawer-closed', {
name: 'store-selector'
});
}
});"
class="h-full"
>
Beskrivning
Här är en del av vad du får lära dig:
Du vet väl att kunden köper DIG först
☑️ Hur du blir en erkänd expert i din bransch inom tre månader
☑️ 15 sätt att motivera dig själv till framgång
☑️ Hur du vässar din personlighet så att kunderna faller för dig
☑️ Så skapar du egna informationsprodukter och nå fram till kunderna som expert
☑️ Seminarier och föreläsningar gör ditt företag ännu starkare
☑️ Hur du lätt får flera TV-intervjuer, radioinslag - och artiklar skrivna om dig och ditt företag
☑️ Hur du höjer ditt självförtroende inför kundmöten
☑️ Hur du lyfter dig själv från en svacka
Kunderna
☑️ Hur du hanterar dem som bara vill ha gratis råd och inte anlita dig (historier ur verkligheten)
☑️ 7 tips om effektiv arbetsgång med alla kunder
☑️ Hur du presenterar dina idéer så att kunderna faller för dem
☑️ En superteknik att använda när kunderna bara vill ha mer och mer gratis
☑️ Hur du sätter gränser för kunderna
☑️ Hur du hanterar kunders klagomål
☑️ Så gör du om kunden är missnöjd och vill ha pengarna tillbaka
☑️ Tips om hur du förändrar och förbättrar en kundrelation när ditt eget företag förändras
☑️ Hur du ger garantier som konsult utan att blinka – och får många fler kunder omedelbart
☑️ Tips om hur du kommer upp med en ny tjänst att sälja
☑️ Ovärderliga tips om att göra din tjänst till en produkt lätt som Simsalabim
Marknadsföring och försäljning
☑️ Hur du manövrerar ut större konkurrenter och argumenten du kan använda mot dem
☑️ Hur du lätt avgör vilka som är bra och vilka som är dåliga kunder
☑️ Hur du spionerar på kunderna och får ett övertag innan du träffar dem
☑️ Supertips för att höja ditt självförtroende inför kundmöten
☑️ Hur du gör ett fantastiskt intryck vid första kundmötet
☑️ Sex sätt att på allvar kunna mäta dig med dina större konkurrenter
☑️ Hur du hanterar kunder som aldrig kommer till skott
☑️ Hur du får nya kunder att aldrig hinna tänka på din konkurrent
Mer pengar tack!
☑️ Så pratar du pengar med kunderna och känner dig bekväm med det
☑️ 10 enkla sätt att skaffa passiva inkomster
☑️ 9 vanliga offertmisstag som gör att tjänsteföretagare missar affärer
☑️ Förhandlingsmisstag som många tjänsteföretagare gör och hur du undviker dem
☑️ Hemlig metod - Så här gör du när kunden frågar vad det kostar
☑️ Tre alternativ till timdebitering för små företag
☑️ Hur du motiverar dina priser för dig själv och får mycket bättre självförtroende
☑️ Världens vanligaste prismisstag för tjänsteföretagare och hur du undviker det
☑️ 8 sätt som gör det lättare för dig att motivera dina prishöjningar
☑️ 35 tips om ett mycket bättre kassaflöde i ditt företag
☑️ Tio sätt att öka dina vinster snabbt
☑️ 15 vanliga misstag som gör dina vinster mindre
☑️ Saker att göra under lågsäsong eller när du får en svacka i affärerna
Idébomben!!
☑️ 86 konkreta tips som gör dig och ditt företag starkare, bättre och mer framgångsrikt
☑️ Internetstrategi för tjänsteföretagare
☑️ Hur du får betalt av krångliga kunder
☑️ 8 Tecken på att det du säljer är på väg att tappa fotfästet
☑️ Hur du avgör om du har lyckats med din marknadsföring
☑️ 5 grundläggande sätt att få ditt företag att växa
Produktinformation
Kategori:
Ekonomi & management
Bandtyp:
Danskt band
Språk:
Svenska
Förlag:
Bokförlaget Redaktionen i Sthlm
Upplaga:
0
Utgiven:
2017-03-27
ISBN:
9789186909628
Sidantal:
256
$event.detail.name === 'primary-menu' ? isOpen = true : ''"
@close-drawer.window="() => $event.detail.name === 'primary-menu' ? isOpen = false : ''"
@keydown.escape.window="isOpen = false"
x-init="$watch('isOpen', value => {
if (value) {
$refs.dialog.showModal();
document.body.style.overflow = 'hidden';
//emit onDrawerOpen event
$dispatch('drawer-opened', {
name: 'primary-menu'
});
} else {
setTimeout(() => {
$refs.dialog.showModal();
$refs.dialog.close();
}, 300);
document.body.style.overflow = '';
$dispatch('drawer-closed', {
name: 'primary-menu'
});
}
});"
class="h-full"
>
$event.detail.name === 'mobile-search' ? isOpen = true : ''"
@close-drawer.window="() => $event.detail.name === 'mobile-search' ? isOpen = false : ''"
@keydown.escape.window="isOpen = false"
x-init="$watch('isOpen', value => {
if (value) {
$refs.dialog.showModal();
document.body.style.overflow = 'hidden';
//emit onDrawerOpen event
$dispatch('drawer-opened', {
name: 'mobile-search'
});
} else {
setTimeout(() => {
$refs.dialog.showModal();
$refs.dialog.close();
}, 300);
document.body.style.overflow = '';
$dispatch('drawer-closed', {
name: 'mobile-search'
});
}
});"
class="h-full"
>
$event.detail.name === 'mini-cart' ? isOpen = true : ''"
@close-drawer.window="() => $event.detail.name === 'mini-cart' ? isOpen = false : ''"
@keydown.escape.window="isOpen = false"
x-init="$watch('isOpen', value => {
if (value) {
$refs.dialog.showModal();
document.body.style.overflow = 'hidden';
//emit onDrawerOpen event
$dispatch('drawer-opened', {
name: 'mini-cart'
});
} else {
setTimeout(() => {
$refs.dialog.showModal();
$refs.dialog.close();
}, 300);
document.body.style.overflow = '';
$dispatch('drawer-closed', {
name: 'mini-cart'
});
}
});"
class="h-full"
>
$event.detail.name === 'add-to-cart' ? isOpen = true : ''"
@close-drawer.window="() => $event.detail.name === 'add-to-cart' ? isOpen = false : ''"
@keydown.escape.window="isOpen = false"
x-init="$watch('isOpen', value => {
if (value) {
$refs.dialog.showModal();
document.body.style.overflow = 'hidden';
//emit onDrawerOpen event
$dispatch('drawer-opened', {
name: 'add-to-cart'
});
} else {
setTimeout(() => {
$refs.dialog.showModal();
$refs.dialog.close();
}, 300);
document.body.style.overflow = '';
$dispatch('drawer-closed', {
name: 'add-to-cart'
});
}
});"
class="h-full"
>