Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Media and Media Power | 0:e upplagan

Media and Media Power | 0:e upplagan

  • Inbunden, Engelska, 2005
  • Författare:
  • Betyg:
170
kr
Helt ny

Skickas inom 7-9 vardagar

Butikslager
Onlinelager
I lager hos leverantör
Välj butik

Beskrivning

It is a common assumption that, in the information age, the media have become increasingly powerful. But what exactly do we mean by ”the media” and whose power is actually being mediated? The texts stem from the Engelsberg Seminar, arranged by Axel and Margaret Ax:son Johnson Foundation. Contributors: John Lloyd, Kay Glans, David Frum, Roy Greenslade, Edward Lucas, Niklas Ekdal, Jonathan Fenby, Thomas Hylland Eriksen, Isabel Hilton, Nathan Shachar, Tarun J Tejpal, Kavi Chongkittavorn, Thomas Steinfeld, Shashi Tharoor

Produktinformation

Bandtyp:
Inbunden
Språk:
Engelska
Förlag:
Axess Publishing AB
Upplaga:
0
Utgiven:
2005-09-13
ISBN:
9789189672093
Sidantal:
176

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny