Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Maximizing the audience : works 85/2000 | 0:e upplagan

Maximizing the audience : works 85/2000 | 0:e upplagan

  • Inbunden, Engelska, 2000
  • Författare: Linda Rampell
  • Betyg:
231
kr
Helt ny

Skickas inom 2-4 vardagar

Butikslager
Onlinelager
I lager hos leverantör
Välj butik

Beskrivning

MAXIMIZING THE AUDIENCE consists of two parts: The first part display a diversity of themes and topics: construction, dimensions, heraldry, nature morte, heroes of typography, textures, numbers, tourism, death and play. The second part shows client based design projects made during the years 1985-2000, such as corporate identity programs, trademarks, editorial design, information systems, web design, stamps, packaging, books, posters, and exhibition design. (Bookdata)

Produktinformation

Kategori:
Kultur
Bandtyp:
Inbunden
Språk:
Engelska
Förlag:
Gabor Palotai Publisher
Upplaga:
0
Utgiven:
2000-12-10
ISBN:
9789197391238
Sidantal:
272

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny