Search

Sociala medier : en marknadsföringshandbok | 2:a upplagan

av Emil Holmström och Erik Wikberg

Ej i lager

Fakta

Förlag Bokförlaget Redaktionen i Sthlm
Språk Svenska
Bandtyp Häftad
Utgiven 2010-12-02
Upplaga 2
Fler upplagor
Antal sidor 172
ISBN 9789197874762
Kategori(er) Ekonomi & management
 ↳ Marknadsföring
Lägg i varukorgen

Beskrivning

Alla pratar om sociala medier. Om hur viktigt det är att synas och finnas med som företag.Frågan är: På vilka sätt kan sociala medier bli en guldgruva och framtida möjlighet för ditt företag? Just det får du hjälp att avgöra i den här snabba guiden. Författarna visar steg för steg hur du bär dig åt för att marknadsföra dig i sociala medier som Facebook, Twitter, Youtube och LinkedIn.Det finns tre viktiga tankar med den här handboken:1. Att du ska kunna avgöra om sociala medier är något för ditt företag att lägga kraft på (för de flesta är det rätt).2. Att du ska kunna fixa det här snabbt själv (boken ger dig praktiska checklistor, smarta tips och steg för steg-guider till hur du får det att hända).3. Att du ska kliva förbi konkurrenterna 2011.
Läs mer
,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 4 

 9 

 1 

 9 

 5 

 0 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng