Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Sociala medier : en marknadsföringshandbok | 2:a upplagan

Sociala medier : en marknadsföringshandbok | 2:a upplagan

  • Häftad, Svenska, 2010
  • Författare: Emil Holmström, Erik Wikberg
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
181
kr
Fint skick

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Ako , Märsta

Verifierad säljare

Toppsäljare

Skickar snabbt

Du sparar 187 kr (51%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
1 st i lager
Välj butik

Beskrivning

Alla pratar om sociala medier. Om hur viktigt det är att synas och finnas med som företag.Frågan är: På vilka sätt kan sociala medier bli en guldgruva och framtida möjlighet för ditt företag? Just det får du hjälp att avgöra i den här snabba guiden. Författarna visar steg för steg hur du bär dig åt för att marknadsföra dig i sociala medier som Facebook, Twitter, Youtube och LinkedIn.Det finns tre viktiga tankar med den här handboken:1. Att du ska kunna avgöra om sociala medier är något för ditt företag att lägga kraft på (för de flesta är det rätt).2. Att du ska kunna fixa det här snabbt själv (boken ger dig praktiska checklistor, smarta tips och steg för steg-guider till hur du får det att hända).3. Att du ska kliva förbi konkurrenterna 2011.

Produktinformation

Bandtyp:
Häftad
Språk:
Svenska
Förlag:
Bokförlaget Redaktionen i Sthlm
Upplaga:
2
Utgiven:
2010-12-02
ISBN:
9789197874762
Sidantal:
172

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny