Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Nya tiders varumärken : varumärkesbyggande kommunikation på den sociala webben | 1:a upplagan

Nya tiders varumärken : varumärkesbyggande kommunikation på den sociala webben | 1:a upplagan

  • Häftad, Svenska, 2012
  • Författare: Lena Carlsson
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
311
kr
Fint skick

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Anna , Linköping

Toppsäljare

Skickar snabbt

Verifierad säljare

Du sparar 10058 kr (97%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
1 st i lager
Välj butik

Beskrivning

Allt fler konsumenter väljer bort reklam och konkurrensen är stenhård. Det är tufft att marknadsföra och kommunicera idag. Samtidigt är möjligheterna fler än någonsin och folk söker aktivt efter reklam och information, när de verkligen vill ha den. Hur når man framgång utifrån dessa nya förutsättningar?Nya Tiders Varumärken visar varför varumärkesutveckling är viktigare än någonsin, för såväl företag som offentliga verksamheter. Varför ska kunden välja er produkt? Varför föredrar en barnfamilj en kommun framför en annan? Hur kan en myndighet attrahera nya medarbetare?Traditionella varumärkesmetoder räcker inte längre nu när varumärket i hög grad skapas av och hos omgivningen. Positiva omdömen kan spridas som ringar på vattnet. Negativ kritik kan få stort genomslag och göra skada. Idag behöver alla företag och organisationer en strategisk och praktisk plan för hantera och dra nytta av omgivningens kommunikation.Boken presenterar en metod bestående av sex delar: Nuläge, Plattform, Strategi, Program, Förankring och Utvärdering. Tonvikten ligger på strategi och praktisk kommunikation i sociala medier.

Produktinformation

Bandtyp:
Häftad
Språk:
Svenska
Förlag:
Kreafon
Upplaga:
1
Utgiven:
2012-01-20
ISBN:
9789197981705
Sidantal:
106

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny