Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
International Marketing - European Edition | 3:e upplagan

International Marketing - European Edition | 3:e upplagan

  • Häftad, Engelska, 2010
  • Författare: Pervez Ghauri
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
163
kr
Slitet skick

Skickas inom 2-3 vardagar

Du sparar 492 kr (75%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
4 st i lager
Välj butik

Beskrivning

The third edition of International Marketing provides a complete introduction to international marketing in the twenty-first century. With up-to-date coverage of all core topics, an accessible writing style and distinct emphasis on culture, this new edition facilitates a deeper understanding of the subject. One of the only books to take a truly international approach, its an ideal text for students studying international marketing. (McGraw-Hill)

Produktinformation

Bandtyp:
Häftad
Språk:
Engelska
Förlag:
Okänt
Upplaga:
3
Utgiven:
2010-03-01
ISBN:
9780077122850
Sidantal:
728

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny