Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Global Marketing | 4:e upplagan

Global Marketing | 4:e upplagan

  • Häftad, Engelska, 2007
  • Författare: Svend Hollensen
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
309
kr
Fint skick

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Cecilia

Verifierad säljare

Skickar snabbt

Du sparar 248 kr (45%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
1 st i lager
Välj butik

Beskrivning

Fourth edition.

Drawing on an incomparable breadth of international examples, Svend Hollensen not only demonstrates how global marketing works, but also how it relates to real decisions around the world. Extensive coverage of hot topics such as blue ocean strategy; celebrity branding; brand piracy; and viral marketing. *Brand new case studies focus on globally recognised brands and companies operating in a number of countries, including IKEA, Philips, Nokia, Guinness and Cereal Partners Worldwide. *All new video cases accompany every chapter and are available at www.pearsoned.co.uk/hollensen, featuring such firms as Nike, Starbucks, BMW, Ford and McDonalds.

Produktinformation

Bandtyp:
Häftad
Språk:
Engelska
Förlag:
Okänt
Upplaga:
4
Utgiven:
2007-04-01
ISBN:
9780273706786
Sidantal:
752

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny