Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!
Global Marketing | 5:e upplagan
- Häftad, Engelska, 2010
- Författare: Svend Hollensen
- Betyg:
Välj skick:
Skickas inom 2-3 vardagar
Skickas från säljare inom 1-3 vardagar
Skickar snabbt
Toppsäljare
Verifierad säljare
Fler utgåvor
-
Global Marketing (2020)
546 kr
-
Global Marketing (2016)
323 kr
-
Global Marketing (2013)
157 kr
-
Global Marketing (2007)
309 kr
Beskrivning
The globalization of companies is the involvement of customers, producers, suppliers, and other stakeholders in the global marketing process. Global marketing therefore reflects the trend of firms selling products and services across many countries around the world. Drawing on an incomparable breadth of international examples, Svend Hollensen not only demonstrates how global marketing works, but also how it relates to real decisions around the world.
Produktinformation