Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Global Marketing | 5:e upplagan

Global Marketing | 5:e upplagan

  • Häftad, Engelska, 2010
  • Författare: Svend Hollensen
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
206
kr

Skickas inom 2-3 vardagar

Du sparar 379 kr (65%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
2 st i lager
Välj butik

Beskrivning

The globalization of companies is the involvement of customers, producers, suppliers, and other stakeholders in the global marketing process. Global marketing therefore reflects the trend of firms selling products and services across many countries around the world. Drawing on an incomparable breadth of international examples, Svend Hollensen not only demonstrates how global marketing works, but also how it relates to real decisions around the world.

Produktinformation

Bandtyp:
Häftad
Språk:
Engelska
Upplaga:
5
Utgiven:
2010-07-08
ISBN:
9780273726227
Sidantal:
800

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny