Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Visual Research | 0:e upplagan

Visual Research | 0:e upplagan

  • Häftad, Engelska, 2016
  • Författare: Ossian Noblewine
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
344
kr
Fint skick

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Oliwia , Lund

Ny säljare

Du sparar 239 kr (41%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
1 st i lager
Välj butik

Beskrivning

Packed with more than 200 colour illustrations, Visual Research explores a range of research methods that can be used by graphic designers and visual communicators in the development of clear and purposeful design solutions. The book introduces key terms and theories that underlie design research; examining the importance of visual grammar and design literacy, audience, communication theory and semiotics. Each chapter features case studies that demonstrate how the use of research methods can form the basis of effective visual communication and design problem solving, eschewing end product analysis for a discussion of the way research feeds into the design process. The third edition features new case studies in each chapter, updated design exercises and a new chapter on design-led tools and information design methods, in relation to both print and on-screen design.

Produktinformation

Kategori:
Okänd
Bandtyp:
Häftad
Språk:
Engelska
Förlag:
Bloomsbury Publishing PLC
Upplaga:
0
Utgiven:
2016-02-11
ISBN:
9781474232906
Sidantal:
608

Används bl.a. i följande kurser

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny