Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Visual Research | 2:a upplagan

Visual Research | 2:a upplagan

  • Häftad, Engelska, 2011
  • Författare: Ossian Noblewine
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
369
kr
Fint skick

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Lina , Sundsvall

Verifierad säljare

Toppsäljare

Du sparar 109 kr (23%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
1 st i lager
Välj butik

Beskrivning

Visual Research: An Introduction to Research Methodologies in Graphic Design (second edition) is a guide to the practice of researching for graphic design projects. This book explains the key terms and theories that underlie design research; examining the importance of audience, communication theory, semiotics and semantics. It features a range of case studies that demonstrate how the use of rigorous research methods can form the basis of effective visual communication and design problem solving, eschewing end product analysis for a discussion of the way research feeds into the design process. This edition also includes 12 new international case studies, end of chapter exercises, a new chapter on Visual Grammar and a foreword by Ellen Lupton, an internationally renowned graphic designer, writer, curator and educator.

Produktinformation

Kategori:
Okänd
Bandtyp:
Häftad
Språk:
Engelska
Förlag:
Okänt
Upplaga:
2
Utgiven:
2011-10-01
ISBN:
9782940411603
Sidantal:
224

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny