Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!
Läsinlärning och självförtroende : psykologiska teorier, empiriska undersökningar och pedagogiska konsekvenser | 4:e upplagan
- Häftad, Svenska, 2007
- Författare: Karin Taube
- Betyg:
Välj skick:
Skickas inom 2-3 vardagar
Skickas från säljare inom 1-3 vardagar
Verifierad säljare
Toppsäljare
Fler utgåvor
-
Läsinlärning och självförtroende : Psykologiska teorier, empiriska undersökningar och pedagogiska konsekvenser (2013)
171 kr
-
Läsinlärning och självförtroende : psykologiska teorier, empiriska undersökningar och pedagogiska konsekvenser (2004)
96 kr
-
Läsinlärning och självförtroende - Psykologiska teorier, empiriska undersökningar och pedagogiska konsekvenser (2001)
138 kr
Beskrivning
Hur går det till när barn lär sig läsa? Varför är det så lätt för vissa och svårt för andra? Om man ska hjälpa barn att lära, är det bra att känna till vad Karin Taube skriver, klart och redigt på drygt 100 sidor. Författaren redogör för sambandet mellan läsinlärning och självförtroende, som är avgörande för om barnets väg mot läskunnighet blir spikrak eller omgärdad av hinder.
Detta är en reviderad utgåva av boken som utgavs första gången 1987.
Produktinformation