Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!
Marknadsföring - modeller och principer | 2:a upplagan
- Häftad, Svenska, 2011
- Författare: Carl Gezelius, Per Wildenstam
- Betyg:
Välj skick:
Skickas nästa vardag
Skickas från säljare inom 1-3 vardagar
Verifierad säljare
Toppsäljare
Fler utgåvor
-
Marknadsföring - modeller och principer (2020)
255 kr
-
Marknadsföring - modeller och principer (2018)
120 kr
-
Marknadsföring - modeller och principer (2016)
213 kr
-
Marknadsföring - modeller och principer (2007)
267 kr
Beskrivning
Marknadsföring - modeller och principer är en modern, tydlig, relevant och förklarande bok om marknadsföring på grundnivå. En ny typ av marknadsföringsbok med fokus på svenska förhållanden. I boken presenteras bland annat planeringsverktyg för konkurrensstrategi, segmentering och positionering. Varumärkestänkande, marknadskommunikation, relationsmarknadsföring, nyckelkundsbearbetning och företagets sociala ansvar behandlas ingående, men även lagstiftning och rent ekonomiska aspekter på marknadsavdelningens agerande beskrivs. Avsnitten om marknadsföring med nyare media och internationell marknadsföring har utökats i andra upplagan av boken.
Produktinformation