Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Marknadsföring - modeller och principer | 2:a upplagan

Marknadsföring - modeller och principer | 2:a upplagan

  • Häftad, Svenska, 2011
  • Författare: Carl Gezelius, Per Wildenstam
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
131
kr
Slitet skick

Skickas nästa vardag

Du sparar 321 kr (71%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
10+ st i lager
Välj butik

Beskrivning

Marknadsföring - modeller och principer är en modern, tydlig, relevant och förklarande bok om marknadsföring på grundnivå. En ny typ av marknadsföringsbok med fokus på svenska förhållanden. I boken presenteras bland annat planeringsverktyg för konkurrensstrategi, segmentering och positionering. Varumärkestänkande, marknadskommunikation, relationsmarknadsföring, nyckelkundsbearbetning och företagets sociala ansvar behandlas ingående, men även lagstiftning och rent ekonomiska aspekter på marknadsavdelningens agerande beskrivs. Avsnitten om marknadsföring med nyare media och internationell marknadsföring har utökats i andra upplagan av boken.

Produktinformation

Bandtyp:
Häftad
Språk:
Svenska
Upplaga:
2
Utgiven:
2011-07-05
ISBN:
9789152311691
Sidantal:
0

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny