Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Marknadsföring - modeller och principer | 5:e upplagan

Marknadsföring - modeller och principer | 5:e upplagan

  • Häftad, Svenska, 2020
  • Författare: Henrik Uggla, Per Wildenstam
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
255
kr

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Joel , Älvängen

Verifierad säljare

Toppsäljare

Skickar snabbt

Du sparar 479 kr (65%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
10+ st i lager
Välj butik

Beskrivning

Varför lyckas vissa företag bättre än andra? Varför når deras varor och tjänster marknaden bättre än konkurrenternas likvärdiga produkter? För att de företag som är mest framgångsrika ofta har bättre förståelse för marknadsföringens modeller, principer och villkor. Boken är avsedd för introducerande kurser i marknadsföring och passar bra till YH-utbildningar, högskolor, universitet och utbildningsföretag. Ur innehållet: • Grundläggande begrepp • Planeringsverktyg för konkurrensstrategi, segmentering och positionering • Varumärken • 4P • Marknadskommunikation • Relationsmarknadsföring • Hållbarhet och CSR • Lagstiftning • Ekonomiska aspekter • Digital marknadsföring • Internationell marknadsföring Den femte upplagan är uppdaterad med det senaste trenderna och forskningen inom området. Många exempel har bytts ut och det har tillkommit mycket material om hållbarhet.

Produktinformation

Bandtyp:
Häftad
Språk:
Svenska
Upplaga:
5
Utgiven:
2020-08-10
ISBN:
9789152360101
Sidantal:
500

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny