Studera i höst? Läs vår FAQ och tips till dig som ny student 📚

Search

Marknadsföring - modeller och principer | 5:e upplagan

av Henrik Uggla och Per Wildenstam

Köp begagnad bok

Ej i lager. Bevaka denna bok.

Köp ny bok

Fakta

Förlag Sanoma utbildning
Språk Svenska
Bandtyp Häftad
Utgiven 2020-08-10
Upplaga 5
Fler upplagor 2011/2, 2016/3, 2018/4
Antal sidor 500
ISBN 9789152360101
Kategori(er) Ekonomi & management
Lägg i varukorgen

Beskrivning

Varför lyckas vissa företag bättre än andra? Varför når deras varor och tjänster marknaden bättre än konkurrenternas likvärdiga produkter? För att de företag som är mest framgångsrika ofta har bättre förståelse för marknadsföringens modeller, principer och villkor. Boken är avsedd för introducerande kurser i marknadsföring och passar bra till YH-utbildningar, högskolor, universitet och utbildningsföretag. Ur innehållet: • Grundläggande begrepp • Planeringsverktyg för konkurrensstrategi, segmentering och positionering • Varumärken • 4P • Marknadskommunikation • Relationsmarknadsföring • Hållbarhet och CSR • Lagstiftning • Ekonomiska aspekter • Digital marknadsföring • Internationell marknadsföring Den femte upplagan är uppdaterad med det senaste trenderna och forskningen inom området. Många exempel har bytts ut och det har tillkommit mycket material om hållbarhet.
Läs mer

Passa på att köpa kontorsmaterial

,

Hittills har vi återanvänt

 1 

 7 

 3 

 4 

 7 

 9 

 6 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Radergummi

Radergummi (vit)

Pris: 5 kr

Köp
Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng