av John Mullins
Förlag | McGraw-Hill Higher Education |
Språk | Engelska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 2004-03-01 |
Upplaga | 5 |
Fler upplagor | 2006/6 |
Antal sidor | 640 |
ISBN | 9780071111690 |
Kategori(er) |
Designed for courses in which decision-focused cases are an important element and/or where student projects, such as the development of a marketing plan, are assigned, this book concentrates on strategic decision making. It also includes a chapter on the development of marketing strategies for the contemporary economy.
Hittills har vi återanvänt
2
5
0
5
7
9
3
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.