Search
Vänligen notera att detta inte är den senaste utgåvan, och därför är den också mycket billigare. Den senaste utgåvan hittar du här.

Marketing Management: A Strategic Decision-Making Approach | 5:e upplagan

av John Mullins

Köp begagnad bok

Köp ny bok

  • Ej i lager

Fakta

Förlag McGraw-Hill Higher Education
Språk Engelska
Bandtyp Häftad
Utgiven 2004-03-01
Upplaga 5
Fler upplagor 2006/6
Antal sidor 640
ISBN 9780071111690
Kategori(er)
Lägg i varukorgen

Beskrivning

Designed for courses in which decision-focused cases are an important element and/or where student projects, such as the development of a marketing plan, are assigned, this book concentrates on strategic decision making. It also includes a chapter on the development of marketing strategies for the contemporary economy.

Läs mer
,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 5 

 0 

 5 

 7 

 9 

 3 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng