av J.Paul Peter och Jerry C. Olson
Språk | Engelska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 2010-03-01 |
Upplaga | 9 |
Fler upplagor | |
Antal sidor | 576 |
ISBN | 9780071267816 |
Kategori(er) |
Ekonomi & management ↳ Marknadsföring |
This book takes a strategic look at consumer behavior in order to guide successful marketing activities. The Wheel of Consumer Analysis is the organizing factor in the book. The four major parts of the wheel are consumer affect and cognition, consumer behavior, consumer environment, and marketing strategy. Each of these components is the topic of one of the four major sections in the book.
Hittills har vi återanvänt
2
4
9
7
3
6
8
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.