av Gary Armstrong och Philip Kotler
Språk | Engelska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 1999-07-01 |
Upplaga | 5 |
Antal sidor | 736 |
ISBN | 9780130127716 |
Kategori(er) |
Ekonomi & management ↳ Marknadsföring |
For courses in Principles of Marketing at four year and two year colleges. This accessible, shorter overview helps students master the basic principles and practices of modern marketing in an enjoyable and practical way. Its coverage balances upon three essential pillars—(1) theory and concepts; (2) practices and applications; and (3) pedagogy—cultivating an efficient, effective teaching and learning environment.
Hittills har vi återanvänt
2
4
6
0
4
7
1
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.
Sök efter bokens streckkod/isbn.