av Peter D. Nyheim, Francis M. McFadden och Daniel J. Connolly
Språk | Engelska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 2004-02-01 |
Antal sidor | 366 |
ISBN | 9780130305046 |
Kategori(er) |
Cutting edge in perspective, this is the first book to view Hospitality Information Systems as a source for business growth as opposed to a cost center. Exceptionally practical in approach, it explores current industry uses, and features case studies, industry interviews, and an interactive CD-ROM with current applications. Readers learn how to develop new business strategies and tools, including database marketing, redefining the product mix, and working within the new developmental structure of service sector organizations. Computing Essentials. Networking, Internet and Telecommunications. Applications in E-Commerce in Hospitality. RMS, POS, Catering Management, Convention Management. PMS and Back Office. CRS/QIS. Databases, CRM, Marketing. Strategic Hospitality Technology Investment. Electronic Media and Public Relations and Corporate Identity. Hospitality Technology as a Career. Advances in Hospitality Information Systems. For anyone working in the Hospitality industry.
Hittills har vi återanvänt
2
5
0
5
6
7
6
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.