Search

Marketing of high-technology products and innovations | 3:e upplagan

av Jakki J Mohr

Köp begagnad bok

Köp ny bok

  • Ej i lager

Fakta

Förlag Pearson Education
Språk Svenska
Bandtyp Häftad
Utgiven 2009-01-30
Upplaga 3
Fler upplagor
Antal sidor 576
ISBN 9780131364912
Kategori(er) Ekonomi & management
 ↳ Marknadsföring
Lägg i varukorgen

Beskrivning

For undergraduate and graduate courses on marketing high-tech products Provide your students with the vital information they need to successfully market high-tech products.  Marketing of High-Technology Products and Innovations is the only text on the market that focuses on the unique marketing challenges that surround high-tech products and service. The third edition retains all the same concepts and materials of previous editions and includes comprehensive coverage of the latest academic research and leading-edge business practices.  (Pearson)
Läs mer

Passa på att köpa kontorsmaterial

,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 4 

 6 

 1 

 3 

 8 

 5 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng