Search

Consumer Behavior | 12:e upplagan

av Michael R. Solomon

Ej i lager

Fakta

Förlag Pearson Education
Språk Engelska
Bandtyp Inbunden
Utgiven 2016-02-28
Upplaga 12
Fler upplagor 2010/2, 2001/5
Antal sidor 624
ISBN 9780134129938
Kategori(er) Ekonomi & management
Lägg i varukorgen

Beskrivning

For courses in Consumer Behavior.

 

Beyond Consumer Behavior: How Buying Habits Shape Identity

Solomon’s Consumer Behavior: Buying, Having, and Being deepens the study of consumer behavior into an investigation of how having (or not having) certain products affects our lives. Solomon looks at how possessions influence how we feel about ourselves and each other, especially in the canon of social media and the digital age.

 

In the Twelfth Edition, Solomon has revised and updated the content to reflect major marketing trends and changes that impact the study of consumer behavior. Since we are all consumers, many of the topics have both professional and personal relevance to students, making it easy to apply them outside of the classroom. The updated text is rich with up-to-the-minute discussions on a range of topics such as “Dadvertising,” “Meerkating,” and the “Digital Self” to maintain an edge in the fluid and evolving field of consumer behavior.

 

Also Available with MyMarketingLab

MyMarketingLab is an online homework, tutorial, and assessment program designed to work with this text to engage students and improve results. Within its structured environment, students practice what they learn, test their understanding, and pursue a personalized study plan that helps them better absorb course material and understand difficult concepts.

 

NOTE: You are purchasing a standalone product; MyMarketingLab does not come packaged with this content. If you would like to purchase both the physical text and MyMarketingLab search for: 

 

0134472470 / 9780134472478 Consumer Behavior: Buying, Having, and Being Plus MyMarketingLab with Pearson eText -- Access Card Package

 

Package consists of:

  • 0134129938 / 9780134129938 Consumer Behavior: Buying, Having, and Being
  • 0134149556 / 9780134149554 MyMarketingLab with Pearson eText -- Access Card -- for Consumer Behavior: Buying, Having, and Being

 

Läs mer

Passa på att köpa kontorsmaterial

,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 4 

 6 

 0 

 9 

 1 

 8 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng