av Carrie Hane och Mike Atherton
Förlag | Pearson Education |
Språk | Engelska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 2018-04-19 |
Antal sidor | 240 |
ISBN | 9780134763385 |
Kategori(er) |
For digital content to deliver on its potential, it must be easy to find, shareable, and available for all channels and devices. This requires careful upfront attention to back-end content strategy and its linkages with design and development. However, back-end content strategy is an emerging and complex area of practice with few useful resources for practitioners, and many organizations are struggling to deal with soaring amounts of content.
In Designing Future-Friendly Content, Mike Atherton and Carrie Hane introduce a comprehensive, up-to-date content strategy process that starts outside the interface, using research and modeling to build a shared map of a subject before a single pixel is drawn. Their content-first approach helps you reuse and remix valuable assets both for today’s needs and tomorrow’s opportunities, as you master the interplay of content strategy, design, and management, and smoothly orchestrate your entire content team.
Throughout, this practical and conversational guide demonstrates key concepts through case study examples and illustrations. You’ll learn how to:
Hittills har vi återanvänt
2
5
0
6
0
8
0
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.