Search

The Advertising Effect: How to Change Behaviour

av Adam (chief Strategy Officer Ferrier

Köp begagnad bok

Köp ny bok

Fakta

Förlag Förlagssystem bokimporten
Språk Engelska
Bandtyp Pocket
Utgiven 2014-05-28
Antal sidor 240
ISBN 9780195593921
Kategori(er)
Lägg i varukorgen

Används bl a i följande kurser

Beskrivning

Want to know how to influence other people's behaviour? In The Advertising Effect, respected advertising insider, Adam Ferrier, reveals the ten techniques used by some of the best-known brands across the globe. These techniques are grounded in psychological theory with award winning real world examples and explore how the most effective way to change behaviour is through action rather than the conventional advertising practices (emotional or rational persuasion). This is the ultimate insider's guide, to the ultimate behaviour change industry - advertising.
Läs mer
,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 5 

 0 

 5 

 1 

 1 

 2 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng