Search

Principles of Marketing

av Stephen Pettitt och Frances Brassington

Köp begagnad bok

Köp ny bok

Fakta

Förlag Pearson Education
Språk Engelska
Bandtyp Pocket
Utgiven 2006-07-27
Antal sidor 1264
ISBN 9780273695592
Kategori(er)
Lägg i varukorgen

Beskrivning

Brassington and Pettitt’s Principles of Marketing has proven to be hugely popular with first-time marketing students – leading them painlessly through their course from basic principles such as ‘what product should I market?’ to more specialised topics such as ‘Relationship Marketing’.This comprehensive 4th edition combines the freshness that people love with new and updated cases and now it is set apart from other Principles texts with an unrivalled media package that is fully integrated with the book.The book is essential for undergraduate, postgraduate and post-experience students undertaking introductory marketing courses or modules. Its depth also makes it useful as support reading on specialist courses and modules, such as integrated marketing communications.  
Läs mer
,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 4 

 9 

 1 

 9 

 9 

 1 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng