av Patrick De Pelsmacker, Maggie Geuens och Joeri Van Den Bergh
Språk | Engelska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 2010-03-01 |
Upplaga | 4 |
Fler upplagor | |
Antal sidor | 688 |
ISBN | 9780273721383 |
Kategori(er) |
Media & kommunikation |
Marketing Communications: A European Perspective provides an extensive overview of the key concepts, techniques and applications of marketing communications within a European context.
The book covers all elements of the communications mix, including advertising, public relations, sponsorship, sales promotion, direct marketing, point-of-purchase communications, exhibitions, and personal selling. It also offers up-to-date coverage of e-communication, including e-marketing, mobile marketing, interactive television and relationship marketing.
Building on the success of the third edition, the fourth edition comes fully updated with brand new material on a diverse range of products and brands such as Coke Zero, Twitter and Wii Fit, as well as coverage of topical issues such as the Barack Obama campaign and the EU anti-smoking campaign.
New to this edition:
The book is suitable for both undergraduate and postgraduate students of marketing communications.
About the authors
Patrick De Pelsmacker is Professor of Marketing at the University of Antwerp, Belgium and part-time Professor of Marketing at the University of Ghent, Belgium.
Maggie Geuens is Professor of Marketing at the University of Ghent, Belgium. She is also the academic director of the Brand Management Centre at the Vlerick Leuven Gent Management School.
Joeri Van den Bergh is one of the founders and managing partners of InSites Consulting, an Internet research and consultancy firm. He is a regular teacher in various marketing programmes, and has been involved in in-company training and consultancy.
Hittills har vi återanvänt
2
4
6
1
3
9
6
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.
Sök efter bokens streckkod/isbn.