Search

Marketing Communications | 4:e upplagan

av Patrick De Pelsmacker, Maggie Geuens och Joeri Van Den Bergh

Köp begagnad bok

Köp ny bok

  • Ej i lager

Fakta

Språk Engelska
Bandtyp Häftad
Utgiven 2010-03-01
Upplaga 4
Fler upplagor
Antal sidor 688
ISBN 9780273721383
Kategori(er) Media & kommunikation
Lägg i varukorgen

Beskrivning

Marketing Communications: A European Perspective provides an extensive overview of the key concepts, techniques and applications of marketing communications within a European context.

The book covers all elements of the communications mix, including advertising, public relations, sponsorship, sales promotion, direct marketing, point-of-purchase communications, exhibitions, and personal selling. It also offers up-to-date coverage of e-communication, including e-marketing, mobile marketing, interactive television and relationship marketing.

Building on the success of the third edition, the fourth edition comes fully updated with brand new material on a diverse range of products and brands such as Coke Zero, Twitter and Wii Fit, as well as coverage of topical issues such as the Barack Obama campaign and the EU anti-smoking campaign.  

New to this edition:

  • A brand new chapter examining ethical issues in marketing communications.

     

  • Brand new end-of-chapter cases on international companies and organisations such as Mars, UNICEF, Carrefour and many more.

     

  • Video case material linking key marketing communication theory with the practical issues faced by marketing professionals in a variety of companies.

     

The book is suitable for both undergraduate and postgraduate students of marketing communications.

About the authors

Patrick De Pelsmacker is Professor of Marketing at the University of Antwerp, Belgium and part-time Professor of Marketing at the University of Ghent, Belgium.

Maggie Geuens is Professor of Marketing at the University of Ghent, Belgium. She is also the academic director of the Brand Management Centre at the Vlerick Leuven Gent Management School.

Joeri Van den Bergh is one of the founders and managing partners of InSites Consulting, an Internet research and consultancy firm. He is a regular teacher in various marketing programmes, and has been involved in in-company training and consultancy.

 

 

Läs mer

Passa på att köpa kontorsmaterial

,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 4 

 6 

 1 

 3 

 9 

 6 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng