Onsdag 20:e november byter Campusbokhandeln namn till Adlibris Campus - Läs mer här

Search
Vänligen notera att detta inte är den senaste utgåvan, och därför är den också mycket billigare. Den senaste utgåvan hittar du här.

Marketing Management, 3rd edn : A Relationship Approach | 3:e upplagan

av Svend Hollensen

Ej i lager

Fakta

Förlag Pearson Education
Språk Engelska
Bandtyp Pocket
Utgiven 2014-10-16
Upplaga 3
Fler upplagor 2008/13, 2009/1, 2012/2, 2011/14, 2015/15, 2019/0, 2022/16
Antal sidor 720
ISBN 9780273778851
Kategori(er) Ekonomi & management
 ↳ Marknadsföring
Lägg i varukorgen

Beskrivning

Marketing Management: A Relationship Approach, Third Edition, takes the unique and innovative approach of linking relationship marketing to the traditional market planning models that are used by most marketers today. As globalisation progresses, the need for creating and maintaining off-line and on-line relationships  with the company’s customers, suppliers, stakeholders and personnel has become increasingly vital in today’s business environment.  

Now in its third edition, this best-selling text bridges the gap between relationship marketing and traditional marketing, integrating this approach with the process of developing effective marketing plans. Drawing on a varied and extensive range of international examples, Hollensen demonstrates how companies such as Zalando, Spotify, Bosch and Hunter Boots make use of relationship marketing theory in order to gain competitive advantage.

 

New to this edition:

  • Focus on hot topics such as customer value creation & value capture, experiential marketing, on-line business models, smartphone marketing and social media marketing, plus a chapter on corporate social responsibility, ensure coverage of the latest and most relevant issues in marketing management.
  • New case studies in every chapter plus video cases, available on the Companion Website at www.pearsoned.co.uk/hollensen, and linked to each part of the book bring the subject matter vividly to life.
  • Striking colour design adds visual interest and helps to illustrate and emphasize key points and concepts.

Marketing Management: A Relationship Approach is invaluable reading for undergraduates studying marketing management in their final year or at postgraduate level and to practitioners and those studying for professional qualifications in marketing management.

 

About the author

Svend Hollensen is Associate Professor of International Marketing at the University of Southern Denmark and has worked as a marketing consultant for several international companies and organisations. His other Pearson Education books include – among others – Global Marketing, Sixth Edition, also published in 2014.

Läs mer
,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 5 

 0 

 6 

 1 

 6 

 9 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng