av Anna Anthropy och Naomi Clark
Förlag | Pearson Education |
Språk | Engelska |
Bandtyp | |
Utgiven | 2013-05-01 |
Antal sidor | 240 |
ISBN | 9780321886927 |
Kategori(er) |
Master the Principles and Vocabulary of Game Design
Why aren’t videogames getting better? Why does it feel like we’re playing the same games, over and over again? Why aren’t games helping us transform our lives, like great music, books, and movies do?
The problem is language. We still don’t know how to talk about game design. We can’t share our visions. We forget what works (and doesn’t). We don’t learn from history. It’s too hard to improve.
The breakthrough starts here. A Game Design Vocabulary gives us the complete game design framework we desperately need—whether we create games, study them, review them, or build businesses on them.
Craft amazing experiences. Anna Anthropy and Naomi Clark share foundational principles, examples, and exercises that help you create great player experiences…complement intuition with design discipline…and craft games that succeed brilliantly on every level.
Hittills har vi återanvänt
2
3
3
3
4
7
5
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.
Sök efter bokens streckkod/isbn.