Search
Vänligen notera att detta inte är den senaste utgåvan, och därför är den också mycket billigare. Den senaste utgåvan hittar du här.

The Psychology of Advertising | 3:e upplagan

av Editor:Wolfgang Stroebe och Bob M Fennis

Köp begagnad bok

Ej i lager. Bevaka denna bok.

Köp ny bok

Fakta

Förlag Taylor & Francis Ltd
Språk Engelska
Bandtyp Häftad
Utgiven 2020-10-08
Upplaga 3
Fler upplagor
Antal sidor 466
ISBN 9780367346393
Kategori(er) Pedagogik & psykologi
Lägg i varukorgen

Beskrivning

The Psychology of Advertising offers a comprehensive exploration of theory and research in (consumer) psychology on how advertising impacts the thoughts, emotions and actions of consumers. It links psychological theories and empirical research findings to real-life industry examples, showing how scientific research can inform marketing practice. Advertising is a ubiquitous and powerful force, seducing us into buying wanted and sometimes unwanted products and services, donating to charitable causes, voting for political candidates and changing our health-related lifestyles for better or worse. This revised and fully updated third edition of The Psychology of Advertising offers a comprehensive and state-of-the art overview of psychological theorizing and research on the impact of online and offline advertising and discusses how the traces consumers leave on the Internet (their digital footprint) guides marketers in micro-targeting their advertisements. The new edition also includes new coverage of big data, privacy, personalization and materialism, and engages with the issue of the replication crisis in psychology, and what that means in relation to studies in the book. Including a glossary of key concepts, updated examples and illustrations, this is a unique and invaluable resource for advanced undergraduate and graduate students and instructors. Suitable for psychology, advertising, marketing and media courses. It is also a valuable guide for professionals working in advertising, public health, public services and political communication.
Läs mer

Passa på att köpa kontorsmaterial

,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 3 

 3 

 4 

 4 

 9 

 5 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng