Search

Introduction to Advertising : Understanding and Managing the Advertising Process | 1:a upplagan

av Emmanuel Mogaji

Köp begagnad bok

Ej i lager. Bevaka denna bok.

Köp ny bok

Fakta

Förlag Taylor & Francis Ltd
Språk Engelska
Bandtyp Häftad
Utgiven 2021-05-05
Upplaga 1
Fler upplagor 2021/1
Antal sidor 272
ISBN 9780367441999
Kategori(er)
Lägg i varukorgen

Beskrivning

This book is an introductory roadmap to the advertising process. Advertising is explored as a creative communication message from a brand, created by advertising agencies and distributed across different media to target the right consumers. The book provides an understanding of the benefits of advertising, its role in the economy, and even more so acknowledges that advertisements are not all about selling but are also about effectively communicating a message. The creative and conceptual approach towards the communication process is discussed, and insight is presented into the dynamics within the industry and the different stakeholders involved, while recognising how different creative elements in advertisements are consciously selected to make them appealing. Finally, it considers how to analyse and measure an advert’s effectiveness and looks ahead to future ideas and technologies arising in advertising. Effectively combining theory with practical insight, each chapter begins with learning objectives and ends with key learnings. International case studies feature throughout, including insights from British Gas, WPP, Audi and KFC, as well as other examples from smaller organizations and the non-profit sector. Taking students step by step through the advertising process, it is important reading for undergraduate and postgraduate students studying Advertising, Brand Management, Marketing Communications and Media Planning.
Läs mer

Passa på att köpa kontorsmaterial

,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 4 

 6 

 0 

 5 

 8 

 9 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng