Search

Building Corporate Identity, Image and Reputation in the Digital Era | 1:a upplagan

av T. C. Melewar och Charles Dennis

Köp begagnad bok

Ej i lager. Bevaka denna bok.

Köp ny bok

Fakta

Förlag Taylor & Francis Ltd
Språk Engelska
Bandtyp Inbunden
Utgiven 2021-05-10
Upplaga 1
Antal sidor 600
ISBN 9780367531232
Kategori(er)
Lägg i varukorgen

Beskrivning

Brands– corporate, products, service- today are collectively defined by their customers, , deriving from personal experiences and word-of-mouth. This book acts as a forum for examining current and future trends in corporate branding, identity, image and reputation. Recognising the complexity and plurality at the heart of the corporate branding discipline, this book fills a gap in the literature by posing a number of original research questions on the intrinsic nature of corporate branding ideas from corporate (external) and organisation (internal) identity perspectives as they relate to brand management, corporate reputation, marketing communications, social media, smart technology, experiential and sensory marketing. It incorporates current thinking and developments by both multidisciplinary academics and practitioners, combining a comprehensive theoretical foundation with practical insights. The text will serve as an important resource for the marketing, identity, and brand practitioners requiring more than anecdotal evidence on the structure and operation of stakeholders communication in different geographical areas. It determines current practices and researches in diverse areas, regions, commercial and non-commercial sectors across the world. The book provides scholars, researchers and postgraduate students in business and marketing with a comprehensive treatment of the nature of relationships between companies, brands, and stakeholders in different areas and regions of the world.
Läs mer
,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 5 

 0 

 5 

 9 

 5 

 1 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng