Förlag | Taylor & Francis Ltd |
Språk | Engelska |
Bandtyp | |
Utgiven | 2004-02-26 |
Upplaga | 2 |
Antal sidor | 304 |
ISBN | 9780415235006 |
Kategori(er) |
An Introduction to Theories of Popular Culture is widely recognized as an immensely useful textbook for students taking courses in the major theories of popular culture. Strinati provides a critical assessment of the ways in which these theories have tried to understand and evaluate popular culture in modern societies. Among the theories and ideas the book introduces are: mann culture, the Frankfurt School and the culture industry, semiology and structuralism, Marxism, feminism, postmodernism and cultural populism. This new edition provides fresh material on Marxism and feminism, while a new final chapter assesses the significance of the theories explained in the book.
Hittills har vi återanvänt
2
3
3
5
1
7
8
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.
Sök efter bokens streckkod/isbn.