Språk | Engelska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 2007-08-01 |
Upplaga | 2 |
Fler upplagor | 2012/3 |
Antal sidor | 368 |
ISBN | 9780415419185 |
Kategori(er) |
Media & kommunikation |
In this comprehensive textbook, newly updated for its second edition, Jonathan Bignell provides students with a framework for understanding the key concepts and main approaches to Television Studies, including audience research, television history and broadcasting policy, and the analytical study of individual programmes. Features for the second edition include: a glossary of key terms; key terms defined in margins; suggestions for further reading at the end of each chapter; activities for use in class or as assignments; and, new and updated case studies discussing advertisements such as the Guinness 'Surfer' ad, approaches to news reporting, television scheduling, and programmes such as "Big Brother" and "Wife Swap". Individual chapters address: studying television, television histories, television cultures, television texts and narratives, television and genre, television production, postmodern television, television realities, television representation, television you can't see, shaping audiences, and television in everyday life.
Hittills har vi återanvänt
2
4
9
6
1
7
1
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.