Search

In Search of a New Logic for Marketing: Foundations of Contemporary Theory | 1:a upplagan

av Christian Grönroos

Köp begagnad bok

Ej i lager. Bevaka denna bok.

Köp ny bok

Fakta

Förlag John Wiley And Sons Ltd
Språk Engelska
Bandtyp Häftad
Utgiven 2008-04-30
Upplaga 1
Antal sidor 223
ISBN 9780470061299
Kategori(er)
Lägg i varukorgen

Beskrivning

The book features 9 previously published journal articles written by Christian Gronroos between 1979 to date. Four of the articles will be on service marketing and four on relationship marketing, which emphasize his knowledge and expertise in the field of service, and relationship marketing during the last 27 years. The articles build to form a clear picture of the continuous development of the field, leading to a synthesis article and a comprehensive concluding chapter. The author offers an alternative to the mainstream marketing mix logic and has consistently pursued the search for an alternative logic for marketing.
Läs mer

Passa på att köpa kontorsmaterial

,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 3 

 2 

 8 

 8 

 3 

 0 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng