Search

Sustainability Marketing: A Global Perspective | 1:a upplagan

av Frank-Martin Belz och Ken Peattie

Ej i lager

Fakta

Förlag John Wiley And Sons Ltd
Språk Engelska
Bandtyp Häftad
Utgiven 2009-08-31
Upplaga 1
Antal sidor 292
ISBN 9780470519226
Kategori(er)
Lägg i varukorgen

Beskrivning

WINNER of the VHB BEST TEXTBOOK AWARD 2010! (Presented by theGerman Academic Association for Business Research) Sustainability Marketing: A Global Perspective provides a new sustainability-oriented vision of marketing for the twenty-first century. It has a consumer marketing focus with an emphasis on integrating sustainability principles into both marketing theory and the practical decision making of marketing managers. The book shows how the complexities of sustainability issues can be integrated into marketing decisions through a systematic step-by-step approach. The steps involve an analysis of socio-environmental priorities to complement conventional consumer research; an integration of social, ethical and environmental values into marketing strategy development; a new consumer-oriented sustainability marketing mix to replace the outmoded and producer-oriented '4 Ps'; and finally an analysis of how marketing can go beyond responding to social change to contribute to a transformation to a more sustainable society.Without taking such steps, marketing will continue to drive global crises linked to climate change, poverty, food shortages, oil depletion and species extinction, instead of helping to tackle them. The book is ideally suited to both students and practitioners at many different levels and disciplines including marketing, business and sustainability or environmental management.
Läs mer

Passa på att köpa kontorsmaterial

,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 3 

 3 

 3 

 9 

 2 

 3 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng