Förlag | John Wiley And Sons Ltd |
Språk | Engelska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 2012-02-29 |
Upplaga | 1 |
Antal sidor | 592 |
ISBN | 9780470658086 |
Kategori(er) |
Revised and updated with a special emphasis on innovations in social media, the second edition of Media and Cultural Studies: Keyworks stands as the most popular and highly acclaimed anthology in the dynamic and multidisciplinary field of cultural studies. * Features several new readings with a special emphasis on topics relating to new media, social networking, feminist media theory, and globalization * Includes updated introductory editorials and enhanced treatment of social media such as Twitter and YouTube * New contributors include Janice Radway, Patricia Hill-Collins, Leah A. Lievrouw, Danah M. Boyd, Nicole B. Ellison, and Gloria Anzaldua (Bookdata)
Hittills har vi återanvänt
2
3
3
0
9
9
8
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.
Sök efter bokens streckkod/isbn.