av David Phillips och Philip Young
Förlag | Kogan Page Ltd |
Språk | Engelska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 2009-05-01 |
Upplaga | 2 |
Antal sidor | 288 |
ISBN | 9780749449681 |
Kategori(er) |
The internet has totally revolutionized the practice of public relations. This revolution has not only affected the way pr professionals communicate but has changed the nature of communication itself. This thoroughly revised, second edition of "Online Public Relations" shows readers how to use this potent and energizing medium intelligently and effectively. David Phillips explores the growth of social media sites such as Facebook, Myspace, Bebo, Flickr etc, and of virtual environments, virtual communities, information sharing sites and blogs. PR practitioners must now explore and experiment with new technologies and new ways of thinking to get their message across - and an environment which has been made far more transparent, due to social media. Other topics covered include new models of information exchange, commercial implications of the internet, how social media impacts on PR strategy, developing online PR strategies, risks and opportunities and CSR. This second edition is a timely and authoritative overview of the new online PR. Any PR professional wanting to conduct business in the modern interconnected world will regard this book as a must.
Hittills har vi återanvänt
2
3
3
4
9
5
4
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.
Sök efter bokens streckkod/isbn.