Förlag | Gardners Books |
Språk | Engelska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 2009-05-01 |
Upplaga | 5 |
Fler upplagor | 2015/6 |
Antal sidor | 288 |
ISBN | 9780749463519 |
Kategori(er) |
Ekonomi & management |
Key Account Management is a highly practical book with a unique yet simple planning methodology for identifying, obtaining, retaining and developing key customers - the lifeblood of any organization. Very few books take the long-term, team-selling strategic view of KAM that this book takes, and it is the only book which focuses on implementation rather than theory. Based on real and current experience of companies facing the challenge, it provides tools for use in the real world that will help you to plan your own strategy as you proceed. (Bookdata)
Hittills har vi återanvänt
2
4
9
7
5
3
8
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.