Search

Handbook of CRM | 1:a upplagan

av Adrian Payne

Ej i lager

Fakta

Förlag Taylor & Francis Ltd
Språk Engelska
Bandtyp Inbunden
Utgiven 2005-10-31
Upplaga 1
Antal sidor 458
ISBN 9780750664370
Kategori(er)
Lägg i varukorgen

Beskrivning

Customer Relationship Management is a holistic strategic approach to managing customer relationships to increase shareholder value, and this major Handbook of CRM gives complete coverage of the key concepts in this vital field. It is about achieving a total understanding of the concepts that underlie successful CRM rather than the plethora of systems that can be used to implement it.Based on recent knowledge, it is underpinned by:* Clear and comprehensive explanations of the key concepts in the field* Vignettes and full cases from major businesses internationally* Definitive references and notes to further sources of information on every aspect of CRM* Templates and audit advice for assessing your own CRM needs and targetsThe most lucid, comprehensive and important overview of the subject and an invaluable tool in enabling the connection of the major principles to the real world of business.
Läs mer
,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 4 

 6 

 8 

 1 

 3 

 5 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng