Onsdag 20:e november byter Campusbokhandeln namn till Adlibris Campus - Läs mer här

Search

Marketing in Travel and Tourism 4th Edition | 4:e upplagan

av Ashok Ranchhod, Alan Fyall, Victor Middleton och Mike Morgan

Köp begagnad bok

Ej i lager. Bevaka denna bok.

Köp ny bok

Fakta

Förlag Elsevier
Språk Engelska
Bandtyp Pocket
Utgiven 2009-03-20
Upplaga 4
Fler upplagor
Antal sidor 502
ISBN 9780750686938
Kategori(er)
Lägg i varukorgen

Används bl a i följande kurser

Beskrivning

Marketing in Travel and Tourism aims to guide and support readers through the complexities of tourism marketing in the twenty-first century. It sets out clear explanations of marketing principles and concepts adapted from mainstream services marketing, and goes on to illustrate the range of applications currently practised in the modern visitor economy. Now in its fourth edition, and reprinted almost every year since 1988, each chapter of the book has been updated to include current evaluations of all the key developments in marketing, especially consumer centric marketing and the now focal role of the internet in the marketing mix. The chapters on communicating with cutomers have been extensively rewritten to take account of e-marketing and related marketing developments in tourism that are pulled together in a forward looking epilogue. This fully revised edition includes:full colour interior with pedagogic features such as discussion questions and exercises to encourage further exploration of key areas new material on the role of e-marketing, motivations and consumer behaviour five in-depth international case studies, including Tourism New Zealand and Agra Indian World Heritage Site, along with 17 mini cases to contextualize learning a companion website: www.elsevierdirect.com/9780750686938, packed with extra resources such as PowerPoint slides and interactive multiple choice questions to aid teaching and learning.Marketing in Travel and Tourism provides a truly international and comprehensive guide to marketing in the global travel industry, an indispensible text for all students and lecturers. (Computer Bookshops Limited)
Läs mer
,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 5 

 0 

 6 

 0 

 9 

 5 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng