Språk | Engelska |
Bandtyp | Inbunden |
Utgiven | 2006-09-06 |
Upplaga | 2 |
ISBN | 9780761925828 |
Kategori(er) |
Also included are discussions on designing the interview guide, the importance and influence of group composition, the art of conducting the focus group, and the characteristics of effective moderators. The book is intended as a useful guide for research practitioners and as a supplementary text for research courses in psychology, sociology, political science, organization studies, marketing, public health, communications, education and social work.
Key Features:
- coverage of the use of new technologies in focus group research
new focus on global research instructional aids such as a chapter summary, review questions and practical skill-building exercises in each chapter
- a new chapter that provides a historical perspective on the development of focus groups including their roots in early group therapy research new, updated examples of the uses of focus groups
- a discussion of the use of information technology for conducing groups on-line and by video-conference
new methods for the analysis of focus group data
Hittills har vi återanvänt
2
3
4
2
5
3
2
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.
Sök efter bokens streckkod/isbn.