av Eric Louw
Språk | Engelska |
Bandtyp | Inbunden |
Utgiven | 2005-04-21 |
Upplaga | 1 |
ISBN | 9780761940838 |
Kategori(er) |
This book examines the increasingly topical subject of the political process and assesses:
- The nature of the relationship between mass media and the political process
- The impact of media-ization on existing political frameworks
- The implications of media-ized politics
Eric Louw uses a number of case-studies including political, celebrity, war and terrorism to provide a media studies perspective on how media workers (journalists, public affairs officers, spin-doctors) impact upon the political process.
The book also considers the media's role in promoting a range of twentieth century ideologies and emerging dominant discourses.
It will be important reading for students of Media, Politics, Cultural Studies; Journalism and Public Relations.
Hittills har vi återanvänt
2
4
6
7
2
6
0
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.
Sök efter bokens streckkod/isbn.