Search

Foundations Of Marketing Theory : Toward a General Theory of Marketing | 4:e upplagan

av Shelby D. Hunt och

Ej i lager

Fakta

Förlag M.E. Sharpe
Språk Engelska
Bandtyp Häftad
Utgiven 2002
Upplaga 4
Antal sidor 324
ISBN 9780765609304
Kategori(er) Ekonomi & management
 ↳ Marknadsföring
Lägg i varukorgen

Beskrivning

This revised volume presents a theory of marketing that focuses on the discipline's multiple stakeholders. It deveops a practical tool kit for developing and analyzing theories based on the philosophy of science.

Läs mer

Passa på att köpa kontorsmaterial

,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 3 

 3 

 3 

 3 

 1 

 3 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng