av Chuck Hemann och Ken Burbary
Förlag | Pearson Education |
Språk | Engelska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 2018-07-30 |
Upplaga | 2 |
Antal sidor | 272 |
ISBN | 9780789759603 |
Kategori(er) |
“Chuck and Ken lead marketers clearly and efficiently through the minefield of digital marketing measurement. And they do so with a lightness of touch and absence of jargon so rare in this overhyped, much-misunderstood ecosystem.”
—Sam Knowles, Founder & MD of Insight Agents; author of Narrative by Numbers: How to Tell Powerful & Purposeful Stories with Data
Hittills har vi återanvänt
2
5
0
6
3
3
0
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.