Onsdag 20:e november byter Campusbokhandeln namn till Adlibris Campus - Läs mer här

Search

Digital Marketing Analytics : Making Sense of Consumer Data in a Digital World | 2:a upplagan

av Chuck Hemann och Ken Burbary

Köp begagnad bok

Ej i lager. Bevaka denna bok.

Köp ny bok

Fakta

Förlag Pearson Education
Språk Engelska
Bandtyp Häftad
Utgiven 2018-07-30
Upplaga 2
Antal sidor 272
ISBN 9780789759603
Kategori(er)
Lägg i varukorgen

Beskrivning

Distill Maximum Value from Your Digital Data! Do It Now!

Why hasn’t all that data delivered a whopping competitive advantage? Because you’ve barely begun to use it, that’s why! Good news: neither have your competitors. It’s hard! But digital marketing analytics is 100% doable, it offers colossal opportunities, and all of the data is accessible to you. Chuck Hemann and Ken Burbary will help you chop the problem down to size, solve every piece of the puzzle, and integrate a virtually frictionless system for moving from data to decision, action to results! Scope it out, pick your tools, learn to listen, get the metrics right, and then distill your digital data for maximum value for everything from R&D to customer service to social media marketing!
  • Prioritize—because you can’t measure and analyze everything
  • Use analysis to craft experiences that profoundly reflect each customer’s needs, expectations, and behaviors
  • Measure real digital media ROI: sales, leads, and customer satisfaction
  • Track the performance of all paid, earned, and owned digital channels
  • Leverage digital data way beyond PR and marketing: for strategic planning, product development, and HR
  • Start optimizing digital content in real time
  • Implement advanced tools, processes, and algorithms for accurately measuring influence
  • Make the most of surveys, focus groups, and offline research synergies
  • Focus new marketing investments where they’ll deliver the most value • Identify and understand your most important audiences across the digital ecosystem

“Chuck and Ken lead marketers clearly and efficiently through the minefield of digital marketing measurement. And they do so with a lightness of touch and absence of jargon so rare in this overhyped, much-misunderstood ecosystem.”


—Sam Knowles, Founder & MD of Insight Agents; author of Narrative by Numbers: How to Tell Powerful & Purposeful Stories with Data

Läs mer
,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 5 

 0 

 6 

 3 

 3 

 0 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng