Search

Designing Brand Identity: An Essential Guide for the Whole Branding Team | 1:a upplagan

av Alina Wheeler

Köp begagnad bok

Köp ny bok

Fakta

Förlag John Wiley And Sons Ltd
Språk Engelska
Bandtyp Häftad
Utgiven 2017-12-31
Upplaga 1
ISBN 9781118980828
Kategori(er)
Lägg i varukorgen

Används bl a i följande kurser

Beskrivning

Whether you're the project manager for your company's rebrand, or you need to educate your staff or your students about brand fundamentals, Designing Brand Identity is the quintessential resource. From research to brand strategy to design execution, launch, and governance, Designing Brand Identity is a compendium of tools for branding success and best practices for inspiration. 3 sections: brand fundamentals, process basics, and case studies. Over 100 branding subjects, checklists, tools, and diagrams. 50 case studies that describe goals, process, strategy, solution, and results. Over 700 illustrations of brand touchpoints. More than 400 quotes from branding experts, CEOs, and design gurus. "Designing Brand Identity is a comprehensive, pragmatic, and easy-to-understand resource for all brand builders--global and local. It's an essential reference for implementing an entire brand system."- Carlos Martinez Onaindia, Global Brand Studio Leader, Deloitte "Alina Wheeler explains better than anyone else what identity design is and how it functions. There's a reason this is the 5th edition of this classic."- Paula Scher, Partner, Pentagram "Designing Brand Identity is the book that first taught me how to build brands. For the past decade, it's been my blueprint for using design to impact people, culture, and business."- Alex Center, Design Director, The Coca-Cola Company "Alina Wheeler's book has helped so many people face the daunting challenge of defining their brand."- Andrew Ceccon, Executive Director, Marketing, FS Investments "If branding was a religion, Alina Wheeler would be its goddess, and Designing Brand Identity its bible."- Olka Kazmierczak, Founder, Pop Up Grupa "The 5th edition of Designing Brand Identity is the Holy Grail. This book is the professional gift you have always wanted."- Jennifer Francis, Director of Marketing, Communications, and Visitor Experience, Louvre Abu Dhabi
Läs mer

Passa på att köpa kontorsmaterial

,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 3 

 3 

 1 

 6 

 9 

 5 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng