Search

Advertising as Communication | 1:a upplagan

av Gillian Dyer

Ej i lager

Fakta

Förlag Taylor & Francis Ltd
Språk Engelska
Bandtyp Inbunden
Utgiven 2015-11-26
Upplaga 1
Fler upplagor 1982/0
Antal sidor 248
ISBN 9781138136670
Kategori(er) Media & kommunikation
Lägg i varukorgen

Beskrivning

Advertising is a form of communication that constantly impinges on our daily lives, yet we are often unaware of its more subtle form of persuasion, or of the extent to which it manipulates our (consumer) culture. This book sets out to examine advertising as a form of communication in contemporary society and also places it in its wider cultural and economic context.
Läs mer
,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 5 

 0 

 0 

 6 

 7 

 7 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng