Search

Perception and Imaging : Photography as a Way of Seeing | 5:e upplagan

av Richard D. Zakia och John Suler

Ej i lager

Fakta

Förlag Taylor & Francis Ltd
Språk Svenska
Bandtyp Inbunden
Utgiven 2017-08-31
Upplaga 5
Fler upplagor 2017/5
Antal sidor 442
ISBN 9781138212169
Kategori(er)
Lägg i varukorgen

Används bl a i följande kurser

Beskrivning

When you look at an image, what do you see, think, and feel? How do you want your audience to react when they view your work? For over 30 years the late Richard Zakia helped photographers enrich their creative vision through his classic book, Perception and Imaging. Now he is joined by co-author John Suler. Together they present their insights into the principles of perception, memory, color, time, space, shapes, illusion, subliminals, rhetoric, personality style, and photo critique. Unlike any other book, Perception and Imaging will give you an extensive understanding of how photography relates to art, design, advertising, psychology, and philosophy, as well as what makes photography unique among the image-making disciplines. Whether you are a beginner or a professional, this information will help you appreciate photography not simply as a mastering of technique and composition, but as a way of truly seeing, especially now in the digital age. – New sections about photo sharing in social media and online groups devoted to photography critique. – Includes inspirational images from some of the world’s most well-known photographers, including Henri Cartier-Bresson, Man Ray, and Ansel Adams. – A comprehensive discussion of the "decisive moment" photo, its vital ingredients, and why some consider it the essence of photography. – New sections about body language in photographs, camera angles, aspect ratios, self portraits and selfies, and how memory and personality affect photography.
Läs mer

Passa på att köpa kontorsmaterial

,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 3 

 3 

 8 

 1 

 6 

 2 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng