Onsdag 20:e november byter Campusbokhandeln namn till Adlibris Campus - Läs mer här

Search

Service Management: Operations, Strategy, Information Technology (Int'l Ed) | 8:e upplagan

av Sanjeev K. Bordoloi

Köp begagnad bok

Köp ny bok

  • Ej i lager

Fakta

Förlag McGraw-Hill Higher Education
Språk Engelska
Bandtyp Häftad
Utgiven 2013-04-01
Upplaga 8
Antal sidor 544
ISBN 9781259010651
Kategori(er)
Lägg i varukorgen

Beskrivning

The eighth edition continues to acknowledge and emphasize the essential uniqueness of service management. The text is organized in four parts: part one: understanding services, which provides a historical context as well as distinguishes the distinctive characteristics of service operations; part two: designing the service enterprise, which covers designing the service enterprise to support the competitive strategy; part three: managing service operations that details topics such as Managing Capacity, Demand and Waiting Lines and Service Supply Relationships and; part four: quantitative models for service management that addresses forecasting and managing service inventory. (McGraw-Hill)
Läs mer
,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 5 

 0 

 6 

 1 

 1 

 1 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng