av Dr. Philip T. Kotler, John T. Bowen, James Makens och Seyhmus Baloglu
Förlag | Pearson Education |
Språk | Engelska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 2016-09-08 |
Upplaga | 7 |
Fler upplagor | |
Antal sidor | 688 |
ISBN | 9781292156156 |
Kategori(er) |
Ekonomi & management |
For courses in Hospitality Marketing, Tourism Marketing, Restaurant Marketing, or Hotel Marketing.
Marketing for Hospitality and Tourism, 7/e is the definitive source for hospitality marketing.
Taking an integrative approach, this highly visual, four-color book discusses hospitality marketing from a team perspective, examining each hospitality department and its role in the marketing mechanism. These best-selling authors are known as leading marketing educators and their book, a global phenomenon, is the leading resource on hospitality and tourism marketing. The Seventh Edition of this popular book includes new and updated coverage of social media, destination tourism and other current industry trends, authentic industry cases, and hands-on application activities.
Hittills har vi återanvänt
2
4
9
6
3
1
2
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.