Search

Essentials of Marketing | 7:e upplagan

av Jim Blythe och Jane Martin

Köp begagnad bok

Ej i lager. Bevaka denna bok.

Köp ny bok

Fakta

Förlag Pearson Education
Språk Engelska
Bandtyp Häftad
Utgiven 2019-04-09
Upplaga 7
Fler upplagor 2016/6
Antal sidor 384
ISBN 9781292244105
Kategori(er)
Lägg i varukorgen

Beskrivning

Essentials of Marketing, seventh edition, provides an accessible, lively and engaging introduction to marketing. Taking a practical, tactical approach, the authors cover traditional marketing techniques and theories, as well as offering the most up to date critical perspectives.

 

Using contemporary case studies, in-chapter examples and suggestions for further reading the book provides everything an undergraduate or CIM student needs to excel in their discipline. The 7th edition also includes increased content on digital marketing, as well as a new ‘thinking ethically’ feature which is designed to make students think about this vital area of marketing.

 

The book is further complemented by a full range of online resources, including companion website, power-point slides and an instructor’s manual. 

Läs mer

Passa på att köpa kontorsmaterial

,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 3 

 3 

 4 

 5 

 7 

 8 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng