Search

Principles of Marketing : Global Edition | 19:e upplagan

av Gary Armstrong, Philip Kotler och Sridhar Balasubramanian

Köp begagnad bok

Köp ny bok

Fakta

Förlag Pearson Education
Språk Engelska
Bandtyp Pocket
Utgiven 2023-04-26
Upplaga 19
Antal sidor 768
ISBN 9781292449364
Kategori(er)
Lägg i varukorgen

Beskrivning

Encourage your students' learning of the major trends impacting contemporary marketing in a fast-changing, digital marketplace. Principles of Marketing, 19th edition has been extensively revised to present the fundamentals of marketing within an innovative customer-value framework. Reach every student with the MyLabRevel editions for this text.

Läs mer
,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 5 

 0 

 5 

 9 

 4 

 3 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng