Förlag | John Wiley And Sons Ltd |
Språk | Engelska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 2004-10-31 |
Upplaga | 1 |
Antal sidor | 208 |
ISBN | 9781405120173 |
Kategori(er) |
Making Sense of Media is a lively and accessible text that helps readers understand mass media and the texts they carry. Designed expressly for those interested in gaining a solid understanding of the media and how they work, it is an indispensable book. * Offers a lively, accessible, and concise textbook to help readers understand mass media and their texts* Covers seminal figures, concepts and scholarship in mass media studies, including Vladimir Propp, Mikhail Bakhtin, Raymond Williams, Fredric Jameson, and Stuart Hall* Explores the ideas found in nineteen significant books that will provide useful insights and concepts for anyone interested in the study of the media* Features chapter--by--chapter short articles by the author, that address an idea or theory in the particular book being discussed* Includes charts, boxes features, exercises, and illustrations to round out analyses and engage the beginning student (Bookdata)
Hittills har vi återanvänt
2
3
3
3
9
8
9
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.
Sök efter bokens streckkod/isbn.